sobota, 9 lutego 2013

Bardzo krotka notka o blogu na B.

Wlasnie dostalam komentarz od B. Bardzo dziekuje :) Autorka jest w sieci blogow Polki na obczyznie. Z reguly sie nie zrzeszam, ale Polki na oczyznie tak mnie uzekly, ze no po prostu musialam. Logo w prawym dolnym rogu. Fajnie jest wiedziec, ze sa inne babki w podobnych/calkiem innych/ obczyznianych sytuacjach. Mega blogi. Teraz chcialabym polecic jeden szczegolny wpis. Bardzo proste wskazowki do poradzenia sobie z problemem ktory w Afganistanie jest mi bardzo bliski. Check it out: Barb Brussels & stress

A ode mnie? Znowu projekt nad ktorym pracuje. Kabul Innovation Lab II - w tym roku kooperacja ICT i mediow. Zobaczmy co z tego wyniknie. Maja powstac appsy spelniajace zapotrzebowania mediow zbudowane przez mlodych utalentowanych z calego Afganistanu. Zgadnijcie ile kobiet bedzie "kodowac dla Afganistanu"? 10 kobiet na 30 uczestnikow! Niezle nie? Labul Innovation Lab <3


2 komentarze:

  1. nie no!zaskoczylas mnie na maxa!nie spodziewalam sie takie honorable mention!buziaki, bo naprawde jest mi milo.
    a co do stresu, to jest wiele technik, ksiazek, stron.mam nadzieje, ze nie stresujesz sie za bardzo.chociaz, co ja tam moge wiedziec, siedzac w korporacji, pod nosem instytucji europejskich,jedzac kanapke z sere:-)
    mam nadzieje,ze u ciebie dzis interent dziala sprawnie, brud, o ktorym w 12/02 poscie piszesz nie dokucza i ze w ogole, ze fajny dzien!
    pozdrawiam najserdeczniej jak moge!

    OdpowiedzUsuń