czwartek, 20 czerwca 2013

Docenianie

Bardzo dziekuje milej autorce http://wyprawydokuchni.blogspot.com oraz Pawlowi z http://arabiasaudyjska-ksa.blogspot.com/ za przyznanie mi libstera! To naprawde mile! Czuje sie zaszczycona ze lubicie i czytacie mojego skromnego bloga. Odpowiadam na pytania:

1. Dokąd w podróż marzeń? Do Toronto. 
2. Najlepsze śniadanie to...? W piatek rano kiedy siedzimy z Filipem w naszym Kabulskim domu i jemy platki owsiane. 
3. Twoje ulubione ciasto. Sernik?
4. Pierwsze samodzielnie ugotowane danie. hmmm nie wiem
5. Wakacje dzieciństwa, które zapadły Ci najbardziej w pamięć. Kidy bylam malym dzieciakiem i spedzialam lato na dzialce mojego wujka. Jezdzilam konno. Bylo super. 
6. Plaża, las czy miasto? Miasto
7. Lato czy zima? Zima
8. Jeżeli w podróż mógłbyś/mogłabyś zabrać tylko jedną rzecz to co to by było? Zakladajac ze po Europie to karte platnicza, jezeli dalej to paszport. 
9. Nie wyobrażasz sobie sezonu na truskawki bez? Nie lubie truskawek
10. Podróże z plecakiem, czy wakacje all inclusive? Z plecakiem. Na swoj sposob. 
11. W pisaniu bloga najbardziej lubie: Proces pisania i czytanie Waszych komentarzy. Komentarze sa super :) 



  1. Pisanie bloga to dla Ciebie obowiązek czy przyjemność ? Przyjemnosc. 
  2. Jakie są Twoje mocne i słabe strony ? Jestem bardzo dobrze zorganizowana. Zle? Hm.. Jak sie denerwuje/zloszcze to sie naprawde zloszcze. 
  3. Jakich pytań na blogu nie lubisz najbardziej ? Malo kto zadaje mi pytania. 
  4. Co jest Twoim ulubionym napojem i dlaczego jest nim … piwo ? :D Bezalkoholowe. 
  5. Sprawdzone lekarstwo na kaca (nie uznajemy odpowiedzi typu „nie pic dzień wczesniej”) Dlugi spacer przy bardzo niskiej temperaturze. 
  6. Twój ulubiony deser Mozarella. 
  7. Jaka jest Twoja ulubiona polska komedia ? Nie lubie polskich komedii
  8. Robert de Niro czy Al Pacino – uzasadnij odpowiedź Zaden.
  9. Film, który Cię najbardziej wzruszył to ….. ? Moze "Moj brat niedzwiedz"? Strasznie jestem emocjonalna na kreskowkach.
  10. Jaki Twoim zdaniem jest najbardziej „męski” sport ? Rugby. I jazda konna oczywiscie. 
  11. Czy lubisz odpowiadać na takie głupie pytania ? Spoko. 

5 komentarzy:

  1. Dzięki za odpowiedzi :)
    Szkoda, ze na tym białym tle sa mało czytelne :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Blue.. zrób coś z tym tłem!
    8. - Twój praktycyzm mnie rozbroił :)

    GRATULACJE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje, chociaz nie wiem, co to libster! :) Tak trzymaj, Ola! :)

    OdpowiedzUsuń