czwartek, 9 lutego 2012

Pogoda dla badaczy

Odkrylam wlasnie fantastyczna strone z prognozami pogody. A jak wiadomo, ja i moje dwa grzejniki (gdy jest prad) jestesmy bardzo zainteresowani tym, ile to na minusie bedzie w nocy. Wiec zapraszam tu wlasnie zeby sie laczyc ze mna w zamarzaniu. A przynajmnie marznieciu.

Wrocilam z Heratu. Dwa dni. Dwa niesamowite dni.
W czterech slowach?
Szisza, szafran, sosny, srebro.

Rozwine temat jutro i zalacze zdjecia.

Ponad to - witam pierwszych gosci, ktorzy wchodza na mojeg bloga, logujac sie z Afganistanu.

3 komentarze:

  1. U nas -15
    Lacze sie z Toba, stopki mi marzna pomimo ciepla grzejnika ;)
    Milej nocki i wiecej gosci z Afg zycze

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje :)
    A co do gosci z Afgu to bardzo mnie ciekawi kim sa i skad wzieli adres bloga :)

    OdpowiedzUsuń